eko

love it or leave it!

Sömnbesvär

Kategori: Min vardag

Nyårsafton var super trevlig. Den spenderas hos syster i Sollefteå. Vi åt god mat och hade väldigt mysigt. Synd bara att Nemo sov så dåligt. Först var han helt omöjlig att söva. sen vaknade han hur många gånger som helst. Han är ganska svår att få att sova överhuvudtaget nu faktiskt. Det började för ca 2 veckor sedan då han var hemma från dagis med ögonfluss. I vanliga fall så kan vi bara lägga ner honom i sängen och gå därifrån så somnar han av sig själv men inte nu längre. Nu kräver han att vi ska sitta där inne tills han somnar annars gråter och skriker han helt förtvivlat. Samma sak då han ska sova på dagen. Jag fattar inte vad som har hänt! Det är inget som har blivit annorlunda som jag tycker att han kan reagera på och bli orolig av. Känns inte alls särskilt kul att lämna honom på dagis imorgon och berätta att han inte kan somna själv ute i vagnen. Jobbigt!

Känner mig trött slut och less. Har ingen motovation till något alls just nu känns det som. Det är verkligen på tiden att jag återupptar min personliga utveckling. Jag vill inte må så här och bara jag kan göra något åt det. Vill göra något för mig själv, köpa nya kläder, färga håret fräscha upp mig helt enkelt. Tycker att det syns på mig att jag är sliten. Nytt år, nya möjligheter. 2011 ska bli ett bra år, det bestämmer jag nu!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Men Emma!!

    Du ser superfräsch ut =)

    Men jag förstår man kan känna sig så..

    Jag har kommit in i en period med som är tung.. Dessutom denna tenta som tär på mig.. Plus som jag sa har jag bestämt att detta år måste jag ta tag i mitt eget Emmaliv. =) Jag har visst massa mammakilon kvar.. loooovar!!! Plus nya kläder och lite egentid skulle inte var fel.. Har bestämt mig att börja på gymmet i alla fall =)

    2011-01-02 | 22:11:28
    Bloggadress: http://famkassberg.blogg.se/
  • Emma Viklund säger:

    Sv: Tack för tipset! Hur kunde jag glömma bort Jysk :)

    2011-01-03 | 17:35:19
    Bloggadress: http://emmashjartan.blogg.se/
  • Sanna Frölander säger:

    Crosstrainern sålde jag... Va synd att jag inte visste att du ville ha... :(

    2011-01-03 | 18:00:02
    Bloggadress: http://minbebis.com/blogg/duochjag
  • Sanna Frölander säger:

    Men kolla på blocket brukar finnas många där för ganska bra pris=)

    2011-01-04 | 11:33:19
    Bloggadress: http://minbebis.com/blogg/duochjag

Kommentera inlägget här: