eko

love it or leave it!

Engelska B slutförd

Kategori: Min vardag

Och vet ni, jag fick faktiskt VG! Trodde inte alls att jag skulle få det eftersom jag skrev så dåligt på Nationella provet igår, 60/86. Men det räckte tydligen för att få ett Vg i hela kursen. Har ju varit flitig och lämnat in alla uppgifterna med så det bidrog ju också såklart. Jag är verkligen såååå glad! Klingar fint till mitt MVG som jag har i Engelska A tycker jag.

Här hemma har vi introducerat en växa-säng till Nemo. Resultatet= vi får jaga ungen runt halva huset. Det går inte så bra med andra ord, men trägen vinner.

För två veckor var jag och provjobbade på ett behandlingshem. Utan att nämna alltför mycket så kan jag berätta att där kommer jag aldrig att sätta min fot igen. Trivdes inte alls! Harvar på på Bogården ett tag till. Söker jobb för brinnande livet, vill ha en tillsvidareanställning nu! Annars får jag se hur det blir med mina planer att plugga till hösten. Nu är jag ju klar med engelskan så då vet jag ju att jag iallafall har de behörigheter som behövs för beteendevetarprogrammet. Fast jag kan inte släppa det här med dietist alltså. Funderar lite på om det finns nåt annat liknande man kan. Vet att Fredrik Paulún håller ju kurser, då blir man kostrådgivare. Är bara en 10-dagarskurs tror jag och koster väl närmare 20 000. Låter väldigt intressant tycker jag. Ska fundera på det lite till.



Kommentarer

  • Emma säger:

    Jag ska njuta på resan :-P gud jag minns när våra troll började med egna sängar :-D Haha

    2011-06-02 | 21:08:32

Kommentera inlägget här: