eko

love it or leave it!

Chatta med Agria

Kategori: Min vardag

Två inlägg på en och samma dag?! Jag måste ha himla tråkigt alltså.

Måste bara få göra lite reklam för Agrias hemsida. Vi håller på med en utredning för att våran gamla katt Selma har lite problem med magen. Utredningen blir kostsam så av den anledningen så gick jag in på Agrias hemsida för att se över vad hennes försäkring täcker. Hittade en knapp där man kunde chatta med en handläggare så jag tog och gjorde det, så wild and crazy som jag är lixom. På en gång var det en handläggare där och besvarade mina frågor på en gång. Perfekt ju! Jag vet att det är många ställen som har sån här service men jag har aldrig provat på det förut. Funkade perfekt! Teknikens under!

Kommentarer

  • Annalena säger:

    Två inlägg på samma dag....jag vet inte vad jag ska säga? Wow

    Själv försöker jag ta mig upp ur sjuklägret. Satsar på morgondagen.

    Kram gullunge

    2011-09-21 | 10:00:16
    Bloggadress: http://ghosty.blogg.se/

Kommentera inlägget här: