eko

love it or leave it!

De e mycket nu...

Kategori: Min vardag

Nyss hemkommen från jobbet. Åkte direkt från skolan till jobbet. Hade inte tid att jobba egentligen, inte alls tid faktiskt! Jag har så sjukt mycket att göra i skolan nu. Så mycket att läsa att jag drunknar i böcker. Inget blev ju bättre av att jag presterade skitdåligt på jobbet heller. Inte okej alls! Jag kände själv att det blev fel men då jag dessutom får en kommentar på det så känns det verkligen skit. Så nu måste jag ha ångest och älta det i några dagar. För sån är jag... Kan inte ens plugga nu utan att händelsen kommer upp igen och gissa hur lätt det är att koncentrera sig då. Åååå varför ska alltid slå så hårt på mig själv?!

Dessutom ligger jag efter med allt som måste göras i hemmet. Har helt fått prioritera om i mitt liv. Är så stökigt här hemma att jag vill inte vara här ens. Nu får det gärna lugna ner sig ett tag för jag hinner inte med!! Jag orkar inte allt det här nu! Jag lägger mig ner och självdör ett tag. Näe, det har jag fan inte tid med kom jag på. 

Nu ska jag springa genom duschen och sen djupdyka i böckerna igen. Livet är fantastiskt!

Kommentarer

  • Annalena säger:

    Får jag dö kollektivt med dig? Först datorn och nu är vi billösa också.

    Så nice.....NOT.Skämt å sido.

    "Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete". Skit i röran och tänk på dig själv också.

    Du var säkert extra känslig när du fick kommentaren. Tänk, ok det var väl så, inget att göra åt i efterhand, gå vidare.

    Love you. Puss

    2011-09-22 | 06:53:30
    Bloggadress: http://ghosty.blogg.se/

Kommentera inlägget här: