eko

love it or leave it!

Kvalitetstid med Nemo

Kategori: Min vardag

Kombinationen heltidsstudier med heltidsjobb funkade inte så jätte bra. Förra veckan var helt crazy! Den här veckan tar jag nya tag. Fick in min första uppgift igår. Har ingen aning om hur det har gått men det känns lite bättre nu än det gjorde förra veckan. Jag var ärligt talat beredd att lägga mig ner och ge upp. Kände mig värdelös på alla sätt och vis.

Idag har jag ägnat hela dagen åt Nemo. På förmiddagen var vi ute och plockade svamp i skogen. Vi hade med oss fika och hade skit mysigt. Sen har vi varit ute på promenad, lekt ute och inne, spelat bildlotto och massa annat roligt. Jag har verkligen haft kvalitetstid med honom idag. Känns som att det behövdes. Var så mycket i mig själv förra veckan. Med andra ord har jag inte pluggat särskilt mycket idag. Satt en stund då han sov men annars inget speciellt.

Idag blev det risotto med nyplockade trattkantareller till middag. Slängde även ihop en pesto eftersom jag har rätt så mycket basilika och persilja. Mycket gott om jag får säga det själv! Ska även ta och göra en trattkantarellsoppa någon dag har jag tänkt. Vill du ha lite paps? ;)

Kommentarer

  • Paps säger:

    Jajamen....absolut

    2011-09-05 | 20:52:14
  • Sofia säger:

    Skönt med tid för er båda! morgon blir en sån dag för mig och Adam. Kram på er <3

    2011-09-05 | 22:58:47
    Bloggadress: http://mabinta.blogspot.com/
  • Paps säger:

    Jag svarade häromdagen att jag gärna ville ha men det verkar inte som min kommentar kom med.

    2011-09-07 | 22:01:37

Kommentera inlägget här: