eko

love it or leave it!

Vansinnesbryt!

Kategori: Min vardag

Ju mer jag har att göra desto mer bloggar jag verkar det som. Sitter och kämpar på med ännu en examinationsuppgift, genusfrågor kopplad till ledarskap i arbetslivet och teknologins effekter på utbidlning i arbetslivet. Har suttit i 2 timmar nu och det blir bara ordbajs av allting. Får som inte till någon bra början. Tråk, tråk, tråk.

Idag gjorde jag något alldels ovanligt för att vara mig och jag kan inte komma ihåg sensta jag gjorde något dylikt. Jag tackade nej till jobb pga tidsbrist! Ångesten flyger runt i mig men jag blev tvungen. Jag hinner inte. Ironiskt egentligen, jag utbildar mig för att vara kvalificerad på det arbete jag inte har tid att jobba på. 3 år kvar, bara 3 år kvar. Doooh!

Kommentarer

  • Paps säger:

    Kämpa på, snart har det gått 3 år :)

    2011-09-22 | 14:55:25

Kommentera inlägget här: