eko

love it or leave it!

Det här med mode

Kategori: Min vardag

Jag kan verkligen inte förstå mig på vissa bisarra modeshower. Av en händelse så ramlade jag in på en sådan show på youtube idag. Finns ingen av dom som ser riktigt klok ut! Kolla exempelvis på hon som kliver in 1.30 min in i showen med typ gladpack lindad runt huvudet, eller hon som kommer efter henne med en navkapsel som hatt. Är jag helt ute jag eller som inte förstår mig på sånt här?! Jag sitter ju fan och skrattar läppen av mig åt dessa kreationer, för att inte tala om sminkningen!! Varför målar man läppstiftet på det där viset? Visserligen var den här showen från 2009 men jag har svårt att tro att det ser så mycket bättre ut idag.

Kommentarer

  • Annalena säger:

    Det var det absolut värsta i modeväg jag har sett....men det var ju komiskt.

    Kram

    2012-04-15 | 15:43:23
    Bloggadress: http://ghosty.blogg.se/

Kommentera inlägget här: