eko

love it or leave it!

En ny iPhone, igen!

Kategori:

I fredags var jag och köpte mig en ny iPhone. Den jag köpte i mars tappade jag ju i klubbsjön på midsommardagen. Jag fick upp den lika snabbt igen men hela telefonen var under vatten. Såg hur displayen lyste under vattenytan. Direkt efter så slutade högtalaren att funka, dock gick det till sig under dagens gång. Men ju längre tiden gick desto mer skum blev högtalaren. Efter några turer på Länsförsäkringar så blev jag till sist beviljad en ny på försäkringen. Självrisken på 1500 fick jag ju såklart stå för. Köpte en vit den här gången, så det känns som att jag har köpt en ny. I övrigt är den exakt lika, tom allt innehåll eftersom jag synkade telefonerna via datorn. Lite sugen var jag allt på att vänta en månad till eftersom jag vet att iPhone 5 är på g att släppas men ah, det fick bli så här.

Idag har jag varit å bränt lite (läs mycket) pengar i birsta, blev en dyr helg för fröken Emma det här. Lite ångest har jag... Men va fan, man lever bara en gång så då kan man ju lika gärna slå på stort.

Kommentarer

  • Sis säger:

    Tack för senast gulla!

    Dyrt i Birsta ja... det har en tendens att bli det. Vi brände X antal tusenlappar där igår... Men pengar är ju till för att spenderas, eller hur? Kram!

    2012-08-26 | 19:31:18
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se

Kommentera inlägget här: