eko

love it or leave it!

Äntligen!

Kategori:

Äntligen är tentan gjord. Tack alla ni som höll tummarna för mig. Kändes faktiskt som att det gick ganska bra. Är sällan jag har en känsla av att jag med all säkerhet har klarat tentan men den här gången har jag faktiskt det. Jag kan säga nästan säkert att jag har klarat den, ja asså det måste jag bara ha gjort. Tycker att den kändes förhållandevis lätt. Skrev på allt naturligtvis men ah, vissa saker kom jag inte riktigt på när jag satt där. Nu är det bara en enda lång väntan tills resultatet kommer nån gång efter jul. Spännande!

Nu tar jag helg, tänker inte ens titta åt en skolbok på hela helgen. Däremot måste jag ta hand om mitt försummade hem. Huva vad det ser ut här hemma! En rejäl städning är behövligt! Men först måste jag ligga i soffan å vicka på tårna en sväng och njuta över att tentan är gjord. Sen ska jag hämta hem huliganen med.

Puss på er! Haha! Vad glad jag känner mig!

Kommentarer

  • Mia säger:

    Grattis till att det gick bra med tentan. Du är fantastisk. Unna dig nu att känna dig nöjd, städa bara alldeles lagom, ingen stjäl dammet av dig ;)

    Lilla sonen uppskattar mer en glad mamma med lite ostädat än en trött mamma som har dammfritt, jag lovar!


    Svar: Tack Mia! Du är snäll du! Blev ingen dunderstädning direkt. Vickade på tårna så länge att jag brann av i soffan och sen var det inte mycket tid över innan det var dags att hämta hem Nemo. =)
    Emma

    2012-12-14 | 13:56:05

Kommentera inlägget här: