eko

love it or leave it!

iPhone 5

Kategori:

Igår blev det en tripp till Birsta. En iPhone 5 fick följa med mig hem. Ordningen är återställd! Fick sällskap av Kim som skulle dit och köpa lite julklappar. Det var guld värt att ha honom med så jag fick lite hjälp med Nemo. Danne jobbade ju som vanligt så han följde inte med. Då vi kom tillbaka till stan så drog vi upp på lilla förskolan och överlämnade en julklapp. Hade köpt muggar, te och en tesil. Tror att det blev uppskattat faktiskt.

Idag har det varit full fart som vanligt. Dagen har inte direkt flutit på smärtfritt och några trista händelser har speglat mitt humör. Men nu tänker jag försöka ruska av mig det. Att sitta å älta gör ingen lycklig. Önskar bara att saker å ting kunde vara utrett...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: