eko

love it or leave it!

Jag har tappat greppet

Kategori:

Känns som att jag har svårt att få någon struktur på dagarna. En vecka kvar till tenta i inlärningspsykologi och jag har knappt tittat åt böckerna. Eller jo det har jag väl gjort men det är inget som fastnar. Tankarna bara snurrar om allt annat än det jag behöver plugga på. Hur kunde det bli såhär? Vad hände med "Det där kommer inte att hända mig." Upprepningstvång eller bara fail? Nu är jag kryptisk igen jag vet. Är inget jag kommer att dela med mig av här i bloggen ändå. Egentligen skulle jag vilja skriva hur mycket som helst av hur jag känner men det är ju lixom ingen dagbok som jag låser och lägger under kudden. Allt som skrivs här är ju öppet så alla kan läsa. Det gäller att välja vad man delar med sig av. Jag kanske skulle börja skriva en egen dagbok som bara jag kan läsa. Kan jag spy ut all min frustration där och fortsätta att måla upp mitt liv som en gullig saga här. Haha! Nu gör jag väl inte riktigt det men det finns mycket om mig som jag inte skriver ut här, ni skulle bara veta...

Nu ska jag slänga mig över skolböckerna. Sen ska jag bege mig ner till sjukhuset och lämna lite blodprover. Blev aldrig att jag gjorde det förra veckan. Det är längesen nu. Måste ta tag i det där snarast. Jag stoppar ju ändå i mig bra mycket medicin, minst 4 tabletter om dagen. Kan ju vara bra att kolla upp att allt är okej.

Kommentarer

  • Paps säger:

    Man får inte skriva i bloggar så att man blir nyfiken..... ;)

    2012-12-07 | 12:09:42

Kommentera inlägget här: