eko

love it or leave it!

Oj då...

Kategori: Min vardag

Igår skickade jag in några svar på frågor som tidningen ångermanland ville ha inför min födelsedag. Jag har kännt mig ganska ambivalent inför att skylta med det i tidningen men så tänkte jag "herregud, jag ska inte ta mig själv på så stort allvar. Det är en rolig grej bara.". Fyllde i frågorna och skickade med en rätt så gammal bild på mig men som ändå beskrev mig rätt bra tyckte jag. Idag ringde tidningen till mig och vill komma hit och intervjua mig. Men va?! Jag sa att jag trodde att det var klart i och med att jag hade skickat in svaren men då sa hon att ibland gör dom intervjuer också. Shit! Jag vet inte riktigt om jag vill det. Hjälp!

Hur som helst så fick jag tillbaka min sista uppgift idag från pedagogik A. Jag fick ett B! Känner mig nöjd! Nu är hela pedagogik A klar och nu återstår bara det samlade betyget för hela kursen. Har fått två B och två C. Blir väl ett C då kan jag tänka mig. Men jag klappar mig själv på axeln för mina första 30 högskolepoäng. En termin klar, nu återstår endast 5...

Kommentarer

  • Paps säger:

    Bra jobbat med skolan. Klart du ska gå till tidningen. Det är ju en kul grej.

    2012-02-03 | 19:48:18
  • Fia säger:

    You go girl! :) You fix it :)

    2012-02-04 | 21:15:38
  • Annalena säger:

    Kommer det på onsdag?

    Och naturligtvis bra jobbat med skolan.

    Puss

    2012-02-06 | 20:21:15
    Bloggadress: http://ghosty.blogg.se/
  • Emma - Mamma till Viggo & Melker. säger:

    Sv: Ja, man känner sig verkligen hemsk :( Joel var tvungen att sitta och tvångshålla Viggo och vi gjorde allt för att han skulle hålla huvudet stilla... Ja, jag sa till min sambo att bara för det här, så kommer han spara ut sitt hår resten av livet ;p Hoppas verkligen att det går lättare vid nästa klippning :/ Aldrig roligt då man ska bli osams, man känner sig som en häxa ju :p

    2012-02-07 | 11:11:48
    Bloggadress: http://emmashjartan.se/

Kommentera inlägget här: