eko

love it or leave it!

Snap out of it!

Kategori: Min vardag

Fy fan vilken skitdag jag har idag. Jag känner mig inte alls på topp. Egentligen är det nog inget speciellt som har hänt jag känner mig bara så nere. Jag har inget tålamod med nånting och helst av allt vill jag bara lägga mig under täcket och försvinna ett tag. Då jag kom hem idag så la jag mig i fosterställning på sängen och bara stirrade in i väggen. Försvann in i mig själv ett tag och bara var. Nemo påminde mig ju rätt så snabbt om verkligheten så det var ju bara att skärpa till sig och ta hand om honom. Men nu kryper känslorna på mig återigen och jag känner för att vara liten och ansvarslös och bara skita i allt ett tag. Sen att jag förvandlats till Mr. Hyde pga av ledvärken som fortsätter att poppa upp på de mest irriterande ställen gör ju inte livet mindre jävligt. När jag bli president så ska jag bannlysa reumatism

Näe, skärpning nu. Snap out of it! Nya tag imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: