eko

love it or leave it!

Ett fall för musikpolisen?

Kategori: Min vardag

Eftersom jag inte fick några kommentarer på mitt inlägg om låten nedan så ger jag er här svaret på min fråga.



Är de inte ruskigt lik så säg? Vem kunde ana att Eric Saade var ett fan av Boney M? Jag menar så måste det ju vara eftersom hans låt nästintill är en cover av Rasputin, ja iallafall början. Hehe! Nu föredrar jag personligen Eric Saade framför Boney M och för er som tror att jag brukar lyssna på Boney M till vardags så kan jag upplysa er om att så inte är fallet. Kan inte ens ta på mig upptäckten av likheten egentligen då det var Danne som åkte runt i lastbilen och rockade radio guld som sa det till mig. Men kul var det!

Kommentarer

  • Sandra F säger:

    Instämmer, introt var väldigt likt ;)

    2012-02-08 | 14:33:21

Kommentera inlägget här: