eko

love it or leave it!

Att peka eller inte peka

Kategori: Min vardag

Jag har fått låna en Sony Ericsom Xperia av en kompis för att kolla hur det känns med pekskärm. Jag är ju en av de få invånarna som fortfarande äger en sån där vanlig utrotningshotad och traditionell mobil. Har inte vant mig fullt ut än men det lutar väl ändå mot att jag kommer att skaffa en egen inom en snar framtid. Telefonen jag äger har råkat ut för en bilolycka för rätt så längesedan. Jag hade råkat förlagt den på garageuppfarten och Danne, det klantarslet, körde över den! Man kan ju tycka att han borde vara lite försiktigare med mina grejer än så.... Hehe!

I söndags så var vi ute och åkte bob hos en kollega till mig. Eller jag åkte väl kanske inte så jätte mycket men jag tittade aktivt på då dom andra åkte. Hade bakat cupcakes för första gången i mitt liv och för att vara mina allra första så blev dom helt okej tycker jag.

Kommentarer

  • Sis säger:

    Jättefina gulla! Ser asgoda ut! Ta och skaffa dig en smartfåne du, jag ska skaffa mig en Ifåne jag!

    2012-02-01 | 07:29:37
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här: