eko

love it or leave it!

Back to reality

Kategori: Min vardag

Så börjar semestern närma sig sitt slut. Imorgon vid den här tiden sitter vi å väntar på planet. Har haft en helt fantastisk vecka! Långt över förväntan faktiskt. Eftersom jag inte är så berest så visste jag inte riktigt vad jag kunde förvänta mig. Nu vet jag! Tiden för resan kunde inte ha kommit bättre heller. Egentligen så skulle vi ju ha åkt mycket tidigare men på grund av min skola så fick vi senarelägga resan några dagar. Då vi landade med planet hade precis en regnskur dragit förbi, det var blött på marken men nu sken solen. Vi fick även veta att det varit rätt så mulet väder bara veckan innan å att det var nu värmen kom. För nog har det varit varmt! Vi har haft strålande sol varje dag å uppåt 30-32 grader. Jag är så himla nöjd med hela resan å jag kan inte nog tacka er som gjorde det här möjligt!

Nemo har haft det jättekul! Igår kom han, på helt eget initiativ, å kramade mig å sa "tack för att jag fick följa med mamma". Han har även slutat med tutte nu, för i Turkiet använder man inte tutte. ;)

Nu ska vi bara slappa resten av dagen. Ikväll blir det till att packa. Det är med blandade känslor jag åker hem. Värmen är nog det jag kommer sakna mest. Men ja, det ska bli skönt att komma hem med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: