eko

love it or leave it!

Ajfån

Kategori: Min vardag

Idag har jag köpt mig en ny telefon. Jag har böjt mig för grupptrycket och gett mig in i appdjungeln. En Iphone 4S blev det. Är inte helt lätt att fatta allting och jag har kliat mig i huvudet både en och två gånger idag. Danne har knappt fått kontakt med mig idag då jag har varit djupt försjunken i min nya leksak.

Någon som däremot har fått kontakt med mig är min älskade son som blivit sjuk. Tempade honom nu på kvällen och han hade härliga 38,8 i temp. Stackars liten. Men han kämpar på, han har inte alls varit gnällig eller så mer bara väldigt tystlåten och matt. Tycker så synd om honom! Nu sover han och jag hoppas att han får sova ordentligt inatt så att han kanske mår lite bättre imorgon. Nemo har tyvärr en tendens att alltid kräkas då han får feber så jag är beredd på en mindre rolig natt.

Nu ska den här fröken slänga sig i duschen. Jag önskar att jag kunde säga att det beror på att jag just bränt av ett hårt cardiopass men så är tyvärr inte läget. Jävla Iphone har hållit mig upptagen hela dagen. Hehe! Hoppas på att det blir lite träning imorgon istället.

Kommentarer

  • Paps säger:

    Det är kulikul med en smartphone.

    2012-03-05 | 20:55:04

Kommentera inlägget här: