eko

love it or leave it!

Första dagen på resten av mitt liv

Kategori: Min vardag

Vaknade 5.45 av att Nemo tjatar om att han vill ha välling. Var bara att pallra sig upp. Känner mig ändå rätt pigg på mornarna. Är så skönt att det är ljust ute tidigt. Låg å drog mig en stund i sängen men till sist klev jag upp å snörade på mig skorna. Gick ut på en pw 6.40. Gick lite segt idag men jag var ute i en dryg timme ändå. Härlig start på dagen.

Ser ut att bli väldigt fint väder ute idag så jag ska försöka vara ute så mycket som möjligt. Ser att tulpanerna är på väg upp i mina rabatter. Härliga tider!

Bjuder på en bild på Nemo då han var och hälsade på sin morfar och fick prova hans alldeles för stora hörselkåpor.

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Det ser ut som att han tänker: "Jag kan inte hjälpa att jag är så söt!!!" ;-)

    2014-05-13 | 23:32:33

Kommentera inlägget här: