eko

love it or leave it!

Progress

Kategori: Min vardag

Haha! Sån nu att bilden på maten i förra inlägget ser helt sne ut. Tänkte att det skulle vara roligt med en bild åsså blev det bara konstigt. Aja, inget jag orkar ändra nu.

Gick bra att träna idag. Blev nästan 1,5 mil på ctn också körde jag lite biceps och mage. Jag hatar att träna magen, det är så himla jobbigt. Men det är väl just för att jag inte tränar mage så ofta som det är så jobbigt antar jag. Gick bra att träna biceps iallafall, la till och med på lite mera vikter för jag märkte att det gick så lätt med de vikter jag brukar köra. Kul att jag har blivit liiite starkare, men det kan ju vara dagsformen som avgör det. Imorgon kanske jag inte alls orkar samma tyngd.

Nu ska jag gå ut på en kortare pw eftersom det inte blev någon imorse sen blir det soffhäng resten av kvällen.

Trevlig kväll på er!

Kommentarer

  • Sis säger:

    Herregud vad du tränar mycket gulla!! Vad har hänt? Inte ens en elitidrottare kan hålla jämna steg med dig, tror jag! Du är verkligen duktig.

    2012-03-26 | 21:00:43
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se/
  • Sis säger:

    Nä, det lär knappast vara Nemo som är smittkällan, så fort går det inte. Så var lugn du. Och även om det hade kommit från Nemo så hade det inte gjort nåt, det är sånt man inte kan kontrollera. Kram.

    2012-03-26 | 21:18:10
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här: