eko

love it or leave it!

To be or not to be

Kategori: Min vardag

Natten mot idag så hade jag en fruktansvärd hosta. Jag gick och la mig på soffan för att inte väcka hela huset. När jag vaknade så mådde jag fortfarande rätt risigt. Jag kände att jag hade två val, endera tycka synd om mig själv för att jag var förkyld eller skaka av mig det å intala mig själv att jag mådde bra. Jag valde det sistnämnda. Drog på mig varma ytterkläder och klockan 7.15 gick jag ut på en pw. Jag var ganska ensam ute, bara några hundägare var ute. Det blev en promenad på bara 40 minuter men det fick räcka, Den bästa träningen är ju den som faktiskt blir av. Då jag kom hem drog jag i mig lite bär och kvarg och tog en varm dusch. Sen var jag som en ny människa och förkylningen var som bortblåst.

Sedan bar det av mot söderhamn för besök hos min släkt. I söderhamn är det nästan ingen snö och det kändes som vår. Nu längtar jag till sol och värme ännu mer. Hur som helst så var det väldigt trevligt i söderhamn. Så sällan jag träffar släkten som bor där.

Igår så var jag med och överraskade en barndomskompis till mig med en möhippa. Tjejerna som hade fixat allting hade verkligen lagt ner mycket arbete och jag är glad och tacksam att jag fick vara med. Minen på S då hon vänder sig om och får se oss alla stå där var obetalbar! Det var så himla roligt! Kunde tyvärr inte stanna hela dagen men jag är övertygad om att S fick en riktigt trevlig heldag. Alla lycka till dig tjejen!


Bjuder på en bild på mig själv för ovanlighetens skull

Kommentarer


Kommentera inlägget här: