eko

love it or leave it!

Det vanliga tjatet

Kategori: Min vardag

Idag har jag testat att träna med en stång istället för hantlar. Danne instruerade mig och visade några tips och trixs och hjälpte mig lite då jag inte orkade. Var faktiskt lite roligt att träna med en stång måste jag erkänna. Danne blev impad och sa att jag var mycket starkare än vad han trodde. Haha, det var riktigt kul att höra. Han visade mig även lite fler övningar som jag kan prova på. Kul med lite omväxling då jag var lite trött på mitt förra träningsprogram som jag i ärlighetens namn kanske inte kört så mycket som jag borde... Eeehehe! Längtar även tills jag kan ta fram cykeln och cykla lite som omväxling till promenaderna. Vet egentligen inte vad som är bäst att cykla eller promenera men det blir trevligt att göra nåt annat.  

Jag vet att det blir mycket tjat om träning och mat och sånt just nu men jag är så inne i det här nu så det är nästan det enda som cirkulerar i lillhuvudet just nu. Så ni får stå ut med det helt enkelt. Tänk bara så mycket jag bloggar nu på grund av det. Har inte varit så här aktiv på länge.

Idag har jag även slutfört min skoluppgift som jag hade planerat skulle vara klar i fredags. Det gick väldigt trögt, men skönt att det är gjort nu.

Blev ingen putsning av några fönster men jag har ju fått mycket annat nyttigt gjort istället så ikväll kan jag bre ut mig i soffan med gott samvete. Kanske man ska unna sig lite glass med... Nej, jag måste skärpa till mig. Känns ju helt meninglöst att vara nyttig hela veckan för att sen sitta och svulla hela helgerna. Haha, jag är en riktig godisråtta jag. Om det är nåt jag är svag för så är det smågodis, chips och sånt kan jag utan problem stå emot men godis. Guuuuud så gott. Lika bra att låta bli att köpa hem det så blir det inte så jobbigt. För om det står framför mig så kan jag omöjligt låta bli, det går bara inte.

Trevlig kväll på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: