eko

love it or leave it!

Semester

Kategori: Min vardag

Ligger i sängen på rest and fly. Sömnen vägrar helt enkelt att infinna sig. Rummet är litet men har oförtjänt dåligt rykte. Är ganska mysigt här ändå, å fräscht! Om en timme ringer väckaren, jag har då sovit noll timmar den här natten. Är alldeles för spänd över vad som kommer att ske inom det närmsta timmarna. Kan inte fatta att tiden är här nu. Nu ska jag äntligen få njuta av min födelsedagspresent! Nemo ligger som en liten hopkurad boll bredvid mig å sover. Han har både åkt buss å tåg å väntar nu med spänning på att få kliva ombord på planet. Ska bli så himla skönt att få åka iväg! Den här semestern kunde inte ha kommit lägligare. Jag har verkligen kämpat som ett djur med skola, jobb å allt annat som hör livet till. Förra veckan jobbade jag alla dagar utom en å all min "lediga" tid spenderades med att skriva klart b-uppsatsen. Imorse så lämnades den allra sista uppgiften för terminen in. Det har varit tungt å stressigt men banne mig, jag fixade det! Godkänd på alla tentor utan en enda omtenta. Nu väntar bara betyget på uppsatsen men jag har svårt att tro att den inte skulle vara godkänd. Fan vad bra jag är!

Nu drar jag på en skön å välbehövlig semester med min familj, det har jag faktiskt förtjänat!

Kommentarer

  • Sis säger:

    JA, det har du verkligen förtjänat!!!! Önskar er allt gott och lite till på resan!! Tusen kramar.

    2012-05-31 | 08:57:17
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här: