eko

love it or leave it!

2 poäng till

Kategori: Min vardag

Var in och läste ett meddelande som läraren hade skickat ut att det hade blivit nåt tokigt med poängsättningen vid duggan igår så man hade fått fel på en fråga som egentligen skulle vara rätt. Hade man kryssat i falskt skulle man få två poäng till och om man kryssat i sant så skulle de dra bort två poäng. Jag var in på provet som jag skrivit och kollade och det visade sig att jag kryssat i falskt. Jag kommer alltså att få två poäng till. 77/87, inte så tokigt. Fast saknas nog ändå ett poäng till ett A. Surt.... Såg även att jag fått minuspoäng på en fråga, 2 poäng minus.Hade jag fyllt i vet ej hade jag inte fått nåt minus och ett A hade varit ett faktum. Fan vad jag grämer mig över det här nudå...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: