eko

love it or leave it!

Har inte pluggat ett dugg inför duggan

Kategori:

Iallafall så känns det som så. Biologisk psykologi började i onsdags med buller å bång. Imorgon har vi en dugga på 4 kapitel, 150 sidor. Jag har läst omkring 0 sidor. Bra där Emma! Verkligen smart gjort. Vad fan sysslar du med?! Har suttit hela kvällen och kollat på inspelade föreläsningar kopplat till kapitlen, en liten hjälp i ett stort ämne. Satt med studiegruppen idag och försökte bena ut lite begrepp å namn på olika saker. Jag var den som satt "Eeee, va? Vad är det? Nä, det har jag ingen aning om! Fan vad ni kan då! Kommer köra på det här! Buhu!" Satt å sa upprepade gånger att det här kan jag inte, det kommer gå åt skogen! Studiegruppen sa äh, så säger ju du jämt! Ja men den här gången är det så! Så säger du jämt med! Ja men nu, nu ÄR det faktiskt så på riktigt. Fick några menade blickar som jag låtsades att inte se. Hjälp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: