eko

love it or leave it!

Om du inte kan skratta åt dig själv, skratta åt andra

Kategori: Min vardag

Idag var det då dags för den icke efterlängtade redovisningen, å vet ni, det gick faktiskt bra! Jag dog inte ens utan hela redovisningen flöt på hur bra som helst. Är så nöjd över mig själv. Hade gjort en powerpoint som var helt okej. Har inte gjort så många powerpoints förut så för att vara bland mina första så var den asbra. Hehe! Boostar mig själv lite nu. Inledde med att bjuda lite på mig själv och min nervositet, och eftersom jag fick en del skratt och nickande leenden så förmodar jag att en hel del av de jag pratade inför kände igen sig. Sen avslutade jag med en roliga bild som fick hela klassen att skratta, jag tror att det gick hem faktiskt. Jag är så himla bra!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: