eko

love it or leave it!

Ööööh...

Kategori:

Vad sjutton vart det här då? Har, som jag nämnde, jobbat inatt. Då jag kom hem gjorde jag ordning Nemo för förskolan. Skjutsade dit honom till klockan 9.00. Kom hem, och insåg ganska snabbt att en power nap var nödvändigt för att jag skulle orka med den här dagens studier. Slog på en Twilightfilm, tänkte att det kunde vara soft att slappa till, eller ja, somna till. Då jag vaknade fick jag tolvans ångest! Jag hade sovit mycket längre än vad som var planen. Fuck! Eftersom jag skäms så mycket över min långa nap så väljer jag att inte skriva exakt hur länge jag sov. Jag låtsas helt enkelt som att det inte blev så länge hehe! Nu sitter jag och turbopluggar innan det är dags att hämta lillfisen och fortsätta leka familjeliv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: