eko

love it or leave it!

Vart tog den här dagen vägen?

Kategori:

Ambitionen var hög imorse då jag vaknade, jag skulle minsann plugga massvis idag så jag låg bra till inför föreläsningen imorgon. Nu är kvällen här å jag har läst kanske 3 sidor eller nåt sånt. Typiskt mig! Men jag måste ändå skylla lite på att det är väldigt svårt att plugga då både Danne å Nemo är hemma. Blir inte speciellt lugnt här hemma då. Stängde in mig i sovrummet för att ligga å läsa lite men i vanlig ordning så somnade jag. Också typiskt mig. Har iallafall bakat tekakor idag. Men inte blir jag nå smartare av att baka. Ååå ge mig lite disciplin!

I övrigt så har jag ledvärk, har haft en period då det varit rätt bra men den tiden tycks vara förbi. Ont i båda handlederna, svårt att greppa eller göra nånting med händerna. Trist, men jag ska inte klaga. Har ju som sagt haft en bra period ett tag nu så jag får väl nöja mig med det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: