eko

love it or leave it!

Det var den helgen

Kategori:

Helgen går mot sitt slut. Kan inte direkt påstå att den har varit särskilt rolig. Några fina stunder har den väl haft, speciellt idag, men annars har jag mest bara varit försjunken i psykologistudierna.

Igår var jag på Apoteket å köpte ut lite medicin. Att vara kroniskt sjuk kostar men jag är väldigt glad åt att det finns ett högkostnadsskydd för läkemedel här i Sverige. Ta som medicinen jag köpte igår, Celebra. Den kostar drygt 800 kronor för 100 tabletter. Jag betalade 100 kronor. Njut! Är i det närmsta den enda medicinen som biter mot värken så den är ovärderlig för mig. Det gäller att vara positiv å hålla modet uppe. Är ju rätt hemskt ändå att jag ska dras med den här skiten for the rest of my life...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: