eko

love it or leave it!

Fart å fläkt

Kategori:

Nu är det prövat, avgjort å beställt. Mina glasögon kommer att vara klar om ca 1,5 vecka. Var dit i lördags å provade ut några jag kunde tänka mig. Tog med tre stycken hem så jag i lugn å ro kunde spegla mig kritiskt innan jag till slut bestämde mig. Fick två till priset av en så då blev ju helt plötsligt valet mycket lättare. Det blev 1800 för två stycken. Märkesbågar of course, är man märkesfreak så är man.

I övrigt så försöker jag klara av att leva. Det har varit intensivt ett tag, lite för intensivt faktiskt! Ta exempelvis tisdag förra veckan. Först hemmastudier till klockan 13.00 då föreläsningen började som höll på till 16.15. Hem för att hämta väskan som innehöll packning för det stundande nattpasset på jobbet som började 17.00. Bort till jobbet med en puls på 200, var så uppspelt att jag inte fick grepp om nånting. Jobbade till dagen efter klockan 7.30, snabbt bort till skolan igen för en föreläsning från klockan 8.00. Den höll på till 12.00 sen var det dags för hemmastudier tills det återigen var dags att kliva på jobb 16.30-19.00. Var ganska trött förra veckan kan ju erkännas. Är inte riktigt mig själv än. Vill bara sova å få känna mig ledig i båda kropp å knopp... Ett annat liv kanske.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: