eko

love it or leave it!

Bekännelse...

Kategori: Min vardag

Det gick inte så bra att plugga då jag var på hemmaplan. Gjorde mig en kopp te, kurade ihop mig i soffan under en filt med den fantastiska psykologiboken på engelska. Guuuuu vilket mys! Det var så mysigt så jag somnade.... Eeeehehe. Då jag vaknade igen så var det inte så lång tid kvar tills huliganen skulle hämtas så då blev jag så stressad av det att jag inte fick nånting läst. Drog igång en tvätt å vek alla rena kläder som låg på hög. Efter att huliganen var hämtad så förstår ni säkert själva att möjligheten till läsro var som bortblåst.

Men nu ikväll till ljudet av boibompa så har jag återupptagit studierna och jag måste säga att jag är rätt nöjd med vad jag har presterat idag. Tänk om alla dagar kunde se ut såhär, shit vad lärd jag skulle vara då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: