eko

love it or leave it!

Guess what?!

Kategori:

Sömnlös natt igen. Hade somnat utan större problem men vaknade och då började tankarna fara och sömnlösheten var ett faktum. Skulle vilja skriva av mig lite i bloggen och berätta vad tankarna handlar om, men då jag bestämt mig för att inte vara alltför personlig i bloggen är det väl lika bra att låta bli. Kanske inte vore sån dum idé att låsa bloggen trots allt. Vore faktiskt nice att skriva lite sanningar som jag håller inom mig. Vet att jag skrivit det så många gånger förut, det lär ju aldrig hända. Gillar grejen med att jag kan stå för det jag skriver med. Jag behöver inte tissla och trassla i en låst blogg som bara vissa har tillgång till. Ja, nu behöver det ju naturligtvis inte vara därför man väljer att ha en låst blogg. Jag har full förståelse till att det finns flera anledningar till varför man väljer att ha en låst blogg. Näe, jag fortsätter att blogga öppet. Väljer mina ord istället. Jag avslutar nattens tankar med en bild som känns aktuellt i sammanhanget.

Kommentarer

  • Sis säger:

    Well said, sister!

    2013-04-11 | 09:05:48
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se
  • Mia säger:

    Glad att jag får fortsätta följa dig, lovar att vara snäll :)

    Svar: Mia, klart får du fortsätta läsa, och blir det så att jag låser den kommer du naturligtvis att få lösenordet.
    Emma

    2013-04-12 | 20:39:03

Kommentera inlägget här: