eko

love it or leave it!

Söndagspladder

Kategori:

Har ganska nyligen kommit hem från en promenad. Solen sken och det verkade så härligt men blåste rätt kallt och när solen sedan gick i moln var det faktiskt inte alls så mysigt ute längre.

Den här helgen har jag mest bara slappat faktiskt. Så himla skönt att göra det ibland! Har ätit alldeles för mycket och alldeles för onyttigt men så får det vara. Har ändå inga planer på att gå runt å visa upp mig på nån badstrand det här året heller.

I övrigt håller jag på planera lite smått inför Nemos födelsedagskalas. Kan inte fatta att han redan hinnit bli 4 år! Sanslöst! I vanlig ordning blir det massor med folk här. Har samma fundering varje gång jag håller kalas: "jag kanske ska köpa fikabröd i år.". Vore faktiskt himla nice å slippa stressa över det. Får se hur jag gör. Vore fruktansvärt olikt mig att göra nåt dylikt men å andra sidan är jag en kvinna full av överraskningar.

Sen vill jag slå ett slag för den nya Lokan som har kommit. Gillar man jordgubbsglass är detta verkligen en hit! Den smakar verkligen som det! En klar ny favorit! Den slår nästan min tidigare favorit som inte görs längre, Loka coconut dream. Hoppas den finns i butik länge!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: