eko

love it or leave it!

En dag i augusti.

Kategori: Min vardag

Något gladare inlägg idag. Så gott som smärtfri idag. Njuter av stunden. Känner mig sliten å öm i kroppen men kan röra mig i alla fall. När man lever med reumatism lär man sig uppskatt stunden då man är smärtfri å rörlig.

Sitter just nu ute och tittar på när finaste Nemo leker i sandlådan. Vilken tur jag har att just han blev min son. Kärlek!

I helgen ska jag jobba så därför är jag ledig idag. I regel är man alltid ledig torsdagen innan ett helgpass. Är skönt att vara ledig en dag mitt i veckan. Nästa vecka är sista veckan jag gör på mitt sommarvikariat. Kommer att fortsätta jobba några veckor till men det är för att det fattas folk. Snart börjar skolan med. Kan inte direkt påstå att jag har vilat upp mig i sommar men det gör jag ju å andra sidan aldrig. Är många år sedan jag hade semester. Nu är det i alla fall näst sista terminen. Får se hur det går. Har hört att de sista året ska vara tungt men det går ju faktiskt bra för mig i skolan. Jag har ju bra betyg å så. Inte för att det spelar någon roll egentligen. Finns det nån arbetsgivare som tittar på betygen? Dom vill väl mest bara se att man har en examen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: