eko

love it or leave it!

Nu blir det gnäll

Kategori: Min vardag

Ja, vad kan jag säga. Reumatismen håller på att knäcka mig fullständigt. Går inte en dag utan värk. De flesta dagar är värken så påtaglig att jag inte kan leva ett normalt liv. Jag kan inte gå, köra bil, leka med Nemo, klä på mig, tvätta håret, laga mat, städa, handla... Jag kan helt enkelt inte leva! Min livskvalité försämrades så jävulst mycket sedan jag drabbades av denna vidriga sjukdom. Just nu känner jag mig på vippen till att ge upp allt. Bara lägga mig ner å vara besegrad. Jag orkar verkligen inge mer nu!!!!!!!!!!!

Kommentarer

  • Jag säger:

    Fy vad tråkigt Emma...önskar man kunde hjälpa dig.

    2013-08-06 | 20:11:59
  • Ulrika säger:

    Kämpa på Emma! Förstår att det måste vara PEST och inte få må bra och orka!!!

    DU är en UNDERBAR person och världens bästa mamma till Nemo! Glöm aldrig det!!

    Kram

    2013-08-06 | 20:44:55
  • Suzumiya säger:

    Verkligen ledsen för din skull Emma, förhoppningsvis går det mot en bättre period för dig snart. Även om väderomslagen kommer att kvarstå något så när. Så blir det förmodligen en jämnare temperatur! Kanske kan vara aningen bättre för din reumatism. Verkligen en hemsk sjukdom du drabbats av, ingen ska behöva ta den smärts som du får lov att utstå genom det här!! Önskar att det fanns någon form av hjälp att bidra med men det är förmodligen bara önsketänkande! Hoppas du blir bättre! Kram

    2013-08-07 | 09:34:17

Kommentera inlägget här: