eko

love it or leave it!

...

Kategori:

Får nog börja med att damma av här i bloggen. Har inte blivit mycket skrivet på sista tiden. Vart ju som bekant sjuk och lagom tills jag var frisk blev den lille mannen i huset sjuk. Uppemot 40 graders feber från ena stunden till den andra. Han klagade på att han frös och ville ligga under en filt. Han frös tom om huvudet sa han så jag fick lägga en filt där med. Sen har febern gått upp och ner hela veckan. Han verkade vara piggare idag men han är som inte sig själv. Han är gnällig, otålig och somnade i somnade i soffan på eftermiddagen idag. Något han aldrig gör annars. Tror att han får vara hemma en dag till och kurera sig.

I övrigt är livet sig likt. Plugget upptar stor del av min tid nu. Men det börjar kännas mycket bättre nu. Måtte jag klara tentan. Snälla!

Får bli en kort uppdatering. Ville mest visa att jag lever. Ge inte upp, jag kommer tillbaka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: