eko

love it or leave it!

Tack alla fina människor!

Kategori:

Vilken fantastisk dag jag hade igår! Hade kalas här och vi blev hela 20 personer sammanlagt. Kul att så många kom. Det är ju inget snack om att folk jag har i min närhet känner mig väldigt väl. Inte mindre än 4 vackra orkidéer fick flytta in här hos mig igår. Fick även ett blomarrangemang som var helt i min stil. Fina böcker om hälsosamma drycker, ett stort fat i smide, ett armband, presentkort. Massa fint som jag verkligen blev glad för. Det blev lyckat och jag fick i vanlig ordning hur mycket fika som helst kvar trots att jag prackade på flera stycken både tårta, bullar och kakor att ta med sig hem. På kvällen sprang jag över med tårta till grannarna med.

Stort tack alla ni som kom och gjorde min dag perfekt! Tänk att jag har så många fina människor runt omkring mig.

Försökte ladda upp lite bilder på några av presenterna jag fick men appen vill inte funka som den ska tyvärr.

Kommentarer

  • Paps säger:

    Tack själv, det var trevligt och väldigt goda tårtor....

    2013-02-10 | 14:34:52

Kommentera inlägget här: