eko

love it or leave it!

Början på helgen

Kategori:

Resultatet på tentan kom inte idag. Synd, hade som sett fram emot det. Blir väl på måndag istället.

Har jobbat några timmar ikväll. Skönt med ett avbrott från studierna. Helgen kommer att bestå av plugg...hoppas jag. Hehe!

Har märkt att jag är rätt kass på att lägga ut bilder här i bloggen. En orsak till det är att jag lägger ut många bilder på Instagram. Å jag vet att många av mina läsare även följer mig på Instagram. Blir som lite dubbelt om jag ska lägga ut bilderna båda här och där. Men ja, vill ni följa mig där så är det bara att skicka en förfrågan. Heter eko_beauty på Instagram. Anledningen till det namnet är en gammal historia och inget jag varken vill eller orkar förklara. Lite töntigt namn jag vet, men så ser det ut.

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: