eko

love it or leave it!

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Kategori:

Med anledning av alla helger och allt jobbande för min del så har bloggen blivit lägst prioriterad. Jag har helt enkelt inte haft tid.

Vad har hänt sedan sist. Ja, tyvärr en hel del. Jag har varit med om saker som jag i min vildaste fantasi inte trodde var möjligt. Skulle vilja skriva ut allt som har hänt här. Skulle vilja delge er vansinnet som stormar runt mig. Men jag tänker inte göra det, jag är bättre än så. Jag tänker inte svartmåla eller hänga ut någon. Jag vet vem jag är, jag vet sanningen och vad som är rätt och fel. Mitt samvete är totalt rent. Jag är stark och förtjänar inte det här. Jag tacksam för de fina, ärliga och snälla människorna som fortfarande finns i mitt liv. Ni som berikar mig och ger mig energi. Kan inte någon snälla väcka mig ur den här mardrömmen?

Kommentarer

  • Mia säger:

    Önskar jag kunde hjälpa dig ut ur mardrömmen. Du säger själv att du har rent samvete och att du vet att du inte förtjänar det hemska som sker, håll fast vid den tanken och de som lyfter dig så ska du se att det ordnar sig :)

    Önskar dig ett Gott Nytt 2013!

    2013-01-02 | 22:56:35
  • Madde F säger:

    Stor styrke kram till dig Emma!
    Kram Madde

    2013-01-03 | 20:20:08
    Bloggadress: http://mfaeldt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: