eko

love it or leave it!

Det viskar i mitt huvud

Kategori:

Idag har jag gjort något som är så långtifrån mig som det bara går att komma. Vaknade upp imorse och lät som jag hade rökt och druckit whisky hela natten. Mådde väl i övrigt skapligt bra men blev ändå lite oroad. Vilket håll kommer det att gå åt? Jag är inbokad på jobb hela helgen och blir jag sämre är det kanske inte så jättebra att gå till jobbet. Så nu har jag gjort det, jag har ringt och bett dem leta efter någon annan som kan jobba istället för mig i helgen. Tänkte att det var lika bra att göra det redan nu så de får tid på sig att leta nån. Ångest? You bet! I min värld tillåter jag inte mig själv att vara hemma hur som helst för att jag inte mår bra. Tilläggas bör ju även att jag nästintill aldrig blir sjuk så när jag väl blir det blir det lixom lite extra jobbigt. Det tog emot att ringa men jag intalade mig själv att det var det bästa. Ingen vill ju ändå ha mig där om jag går runt och kan smitta nån. Nu ska jag bara tampas med ångestdemonerna som viskar i mitt huvud. Försvinn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: