eko

love it or leave it!

Hej då...

Kategori:

...julen. Har städat ut den idag. Tycker faktiskt att det är skönt att få ordningen återställd. Alla saker i mitt hus har bestämda platser och när julsakerna åker fram så vet jag inte vart jag ska göra av mina andra saker. Lite trist bara att det blir mindre mysiga belysningar i huset. Än är det lång tid kvar innan det börjar märkas av att det blir ljusare ute. Känns så mörkt å trist.

Imorgon ska jag och Nemo åka hem till några vänner till mig och åka pulka. Har blivit väldigt lite utelek med Nemo under hans jullov. Har varit så mycket annat som upptagit min tid. Trist att Nemo ska drabbas av att jag jobbar så mycket och allt jag har för mig.

Kommentarer

  • Malin säger:

    Tyvärr, de har inte ringt något. Det blev riktigt dålig tajming sist de ringde. Men det kan inte hjälpas. Får väl se när jag behövs nästa gång. :)

    2013-01-06 | 16:31:51
    Bloggadress: http://www.mallanmamma.se

Kommentera inlägget här: