eko

love it or leave it!

Jag är helt fucking awesome!!

Kategori:

Fick ett B på tentan i socialpsykologi! Jag är verkligen sjukt nöjd med det! Nu har jag 90 hp och halva utbildningen klar! Köng! Nu i efterhand kan jag erkänna att jag hade inte ens hade en bok. Jag skulle alltså betala typ 400kr för en bok på engelska som jag aldrig kommer att titta i igen. ELLER så kan man lyssna  på föreläsningarna, plugga på föreläsningsmaterielet som delas ut och läsa anteckningarna och ändå skriva ett B. Like a boss!

Firade med att laga pasta carbonara till middag. Det är så sjukt enkelt att göra, och det är inte bara för att jag är utbildad kock som jag tycker det. Vem som helst kan laga det och gott är det med. Tycker hon som åttillshonnästanmåddeilla.

Puss på er!

Kommentarer

  • Älis säger:

    Härligt jobbat.
    PS. Vi åt också Carbonara igår. Gottigott

    2013-01-31 | 21:32:53
  • Mia säger:

    1) Grattis! Jag håller med, du är köng. Fattar inte hur du bär dig åt :)
    2) Pasta carbonara, mycket gott, laddade med parmesan igår. Jag brukar köpa nästan ett kilo åt gången. Galen, ja faktiskt.

    2013-01-31 | 22:11:45

Kommentera inlägget här: