eko

love it or leave it!

Rubrik

Kategori:

Idag har jag jobbat. Hade ett trevligt arbetspass fast det var rätt intensivt. På min rast var jag faktiskt så flitig att jag passade på att plugga lite, fast bara lite.

Ledsen att jag är lite kass på att göra ordentliga inlägg. Blir mest bara lite duttande för att ni ska få nånting att läsa. Ni är ju så flitiga och glider in här vare sig jag skriver eller inte, en del av er flera gånger om dagen ser jag. Vet som ibland inte riktigt vad jag ska skriva om. Vet inte vad ni vill läsa? Förslag på det? Eller är ni nöjd som det är? Kanske är så eftersom ni troget glider in här dag efter dag. Men ge mig gärna tips om ni vill veta nåt speciellt.

Puss å kram!

Kommentarer

  • Mia säger:

    Det är alltid kul att läsa små skojiga saker som barn gör och säger, dom är så oförstört underfundiga :)
    Så häpnar jag varje dag över hur du orkar och hinner allt, värsta stålmorsan, man kan tro att du har 48-timmarsdygn! Behöver jag tillägga att jag är imponerad?
    Tipsa om du gjort någon god mat ibland, alltid kul att få lite inspiration.
    Det var allt för ikväll, godnatt//Mia

    2013-01-24 | 22:23:24

Kommentera inlägget här: