eko

love it or leave it!

Dåligt samvete

Kategori: Min vardag

Usch har tappat sugen att blogga. Känns mest bara som ett dåligt samvete. Som att jag måste skriva där för att inte tappa alla mina läsare. Egentligen så har jag ju bloggen bara för min egen skull men jag måste ju erkänna att jag blir barnsligt förtjust när jag ser hur många som faktiskt läser mitt ordbajseri. Hoppas ni kan ha överseende med att det inte bloggas lika flitigt från min sida. Jobbet upptar mycket av min energi.

Hur som helst kan jag berätta att jag satte igång å rensa ur min garderob ikväll då jag kom hem från jobbet. Det var en aggressiv rensning där nästan alla kläder som inte används det senaste året fick lämna sin plats. Jag är så sjukt dålig på att rensa bland mina saker. Hur fan gör man?! Jag får alltid för mig att jag kommer ångra mig trots att det kan handla om saker jag inte använd på flera år. Men som sagt, idag rensade jag utan nåd. Har en hel hög med kläder som ska stoppas i påsar å överlämnas till bättre behövande. Hoppas jag inte ångrar mig när jag börjar packa ner kläderna i påsarna bara. Det kan ju faktiskt hända om jag känner mig själv rätt.

Kommentarer

  • Mia säger:

    Känn absolut ingen press, ta en paus ett tag..NEJ Nu skojar jag .. jag vill läsa skojiga saker som sonen den söta säger...och så är det befriande att du blir arg. Folk är alltid så hurtglada, ibland tror jag att jag är den enda i hela världen som blir arg.

    2013-07-12 | 20:58:25
  • Hanna säger:

    Jag gillar verkligen att läsa din blogg! :-)
    Det märks att du och Anja är systrar...! ;-)
    Ni har såna charmiga likheter...det märks mer och mer för varje gång jag kikar i din blogg! :-) Det känns lite som att man känner dig genom att jag känner Anja...:-)
    Gillar verkligen ert sköna sätt att skriva!! :-) Det är så ärligt, roligt, personligt, varmt och jordnära! :-) Hoppas ni båda kommer fortsätta blogga länge till! Jag kommer följa era bloggar så länge dom finns! TACK för allt man får vara "delaktig" i! :-) NI ÄGER FETT!! ;-)

    2014-05-14 | 16:14:24

Kommentera inlägget här: