eko

love it or leave it!

Helgpass

Kategori: Min vardag

Har jobbat hela helgen. Sovit som en påse skit och haft ondare än ondast i lederna. Natten mot söndag var en natt jag sent ska glömma. Hade så fruktansvärt ont i ett knä att jag varken kunde sova eller röra mig. Det tog mig 15 minuter att bara ta mig ur sängen för att ta smärtstillande. Åt en hel del smärtstillande som inte verkade ett skit. Kände desperationen stiga eftersom jag skulle kliva på ett dygnspass på jobbet på söndagen. För att göra en lång historia kort så jobbade jag trots allt. Gjorde väl ärligt talat inte så bra ifrån mig men jag gjorde det jag skulle i alla fall. Klev av 8.15 på morgonen, drog raka vägen hem och la mig och sov till 13.30 (!!). Hade haft tre nätter med minimalt med sömn. Det var så himla skönt att få sova! Kände mig som en ny människa när jag vaknade.
 
Ikväll tog jag med mig Nemo ut på en cykeltur. Vi hittade massvis med hallon. Så himla härligt att man kan plocka hallon ute i det fria så där. Förknippar faktiskt hallonplockning så mycket med min storasyster. Kommer ihåg att hon var ute i plockade hallon i skogen höggravid. Herregud fattar inte hur hon fixade det. Är ju nog jobbigt att plocka utan en stormage i vägen. Hon kan allt hon. Mina fina syster! Är så glad att vi har så nära kontakt med varandra. Det har vi alltid haft. Gud vad jag tycker om henne! <3 
 
 

Kommentarer

  • Sis säger:

    Fina gulla! Du är min bästa vän i hela världen och jag kommer alltid att finnas här för dig. Vi backar varann i vått och torrt, när resten av världen verkar ha gått bananas. Kram!!

    2013-07-29 | 22:57:55
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se
  • Hanna säger:

    SABLAR, VILKET VACKERT KORT!!! RÖRANDE!!! <3
    Ja, du är verkligen lyckligt lottat som har en syster som Anja!! :-) Ni är nog båda två lyckligt lottade!

    2014-04-27 | 01:15:35
  • Hanna säger:

    Ja, Anja är lätt att tycka om...!! <3

    2014-05-14 | 15:56:09

Kommentera inlägget här: