eko

love it or leave it!

Cirkus Maximun

Kategori: Min vardag

Förlåt för lite dålig uppdatering. Det vart ju fint väder trots allt igår så jag var ute mest hela eftermiddagen. Skämdes nästan över mitt bittra inlägg om det dåliga vädret på förmiddagen. Förlåt...
På kvällen igår var jag, Danne och Nemo på cirkus. Bäste Kim kom hit med biljetter till oss. Så himla snällt av honom! Har inte varit på cirkus sedan jag var barn själv så det var ju faktiskt lite spännande och roligt även för mig.
 
Idag har det varit fint väder igen. Jag och Nemo var ute och njöt av solen på förmiddagen innan det var dags att åka ut och lämna honom hos farmor och farfar i sommarstugan eftersom jag jobbar natt idag. Han var väldigt förväntansfull då det var första gången han skulle sova i sommarstugan för i år. Hoppas allt har gått bra för dem.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: