eko

love it or leave it!

Där fick du, mamma!

Kategori: Nemo

Följande konversation utspelade sig här hemma imorse.
Jag: Nemo, vart ska jag lägga kläderna så du kan klä på dig?
Nemo: I soffan så kan jag titta på stora maskiner medan.
Jag: Okej, men glöm inte bort att du ska klä på dig också.
Nemo: Eller jag tittar på stora maskiner först och klär på mig när det är slut.
Jag: Nej, det går inte. Det var inte det vi sa. Du måste klä på dig samtidigt.
Nemo tittar mycket argt på mig med rynkade ögonbryn och säger: Då tänker jag inte titta på stora maskiner!

Haha! Vilket straff mamman fick där. Sötunge!

Kommentarer

  • Mia säger:

    Söt han är sonen, kul för er att ha bloggen att titta tillbaka i för att komma ihåg allt skoj han säger och gör. Älskar hur han visade hur luftpumpen fungerade, duktig pojke :-)

    2013-06-04 | 22:49:19

Kommentera inlägget här: