eko

love it or leave it!

Hej på er!

Kategori: Min vardag

Eftersom min granne länkade till mig i ett av sina inlägg idag så ökade genast mina besökare markant. Välkomna att snoka runt. Söker ni efter en träningsblogg har ni tyvärr kommit fel. Här skrivs det bara om hysteriska dagar med en smått galen mamma som gör sitt bäst för att få ihop vardagen. Inläggen är skrivna med glimten i ögat och ska tas med en nypa salt. Försöker mig på att vara rolig mellan varven och målar inte upp livet som ett rosa fluff. Här serveras den nakna, brutala och hårda sanningen utan att jag blir för privat. Ord som "nej, åååå, suck och varför" florerar ofta i min blogg. Man kan lätt tro att jag är en surhöna som är missnöjd med livet, vilket absolut inte är sant. Det är ju tur att jag är så himla härlig och kan bjuda på mina missöden så kan vi skratta åt det tillsammans.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: