eko

love it or leave it!

Kategorier

Kategori: Min vardag

Men åååh! Gav mig på att införa lite nya kategorier här i bloggen häromdagen. Visste inte riktigt vilka kategorier jag skulle införa men skrapade ihop ett gäng som jag tyckte skulle bli bra. Nu hör ju till saken att jag är väldigt ovan det här med kategorier och bara spottar ut inlägg lite hipp som happ, vilket leder till att kategorierna inte alls stämmer med texten. Så ser ni att att jag lägger ut inlägg om skolan under kategorin träning så är det inte för att jag har fått snurren utan bara att jag är sjukt ovan att klicka i vilken kategori de ska ligga i. Dessutom berör ju många av mina inlägg alla kategorier i ett vilket försvårar det hela avsevärt. Äh, kanske skulle skippa allt det här med kategorier och bara köra som jag har gjort tidigare. Det är väl ingen direkt som glider in på min blogg och trycker på kategorin träning i hopp om att få några träningstips. "Idag har jag sprungit 2 km och höll på dö av det." Känns inte som så va?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: