eko

love it or leave it!

Ledig!

Kategori: Min vardag

Idag har jag och Nemo varit lediga. Det har varit så himla skönt att göra precis vad som fallit oss in. Vädret var ju inte det bästa men på eftermiddagen klarnade det upp och vart jättefint. Eftersom jag jobbar i midsommar så har vi firat lite midsommar idag istället. Vi har ätit gott... Ja när jag tänker efter är nog det enda vi har gjort som kan liknas vid midsommar. Haha! När det blir såna här storhelger blir folk som galna. Parkeringen på Coop var nästan full redan vid 9.00 imorse. Det är precis som att folk har fått en anledning att frossa i mat bara för att det är helg. Kan vi inte umgås utan att äta? Hehe! Ja jag är ju heller inget undantag, jag passade på att göra god mat jag med. En sväng på systemet vart det med för att köpa mitt nyfunna alkoholfria vin. Hade tänkt dricka lite sånt ikväll men det blev coca cola istället. Det funkar nästan lika bra.

Trevlig midsommar alla glada! Jag tjänar massa pengar istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: