eko

love it or leave it!

Nya skor

Kategori: Min vardag

Köpte mig ett par nya skor idag på Intersport. Hade 20 % rabatt på hela köpet och jag var i stort behov av nya gymnastikskor nu när jag är ute å löper mellan varven. Hittade ett par som jag blev kär i på en gång. Dessvärre hade de inte min storlek utan en sko som var en halv storlek för stort. Provade ändå den och visst den var som lite för lång i tån men satt bra över vristen. Velade ett tag innan jag till slut bestämde mig för att köpa skorna ändå. Jag visade försäljaren mina tidigare skor och han sa att dom var slut för längesen. Jo da, nog har jag gått ett antal mil i mina gammskor. Visar bild på både de nya skorna och mina gamla utslitna. Får se nu hur jag kommer trivas i mina nya, stör mig lite att de inte fanns i min storlek men hoppas att det ska gå bra ändå. Invigde dem på en promenad ikväll och hittills verkar de bra. Ville inte ge mig ut på alltför lång tur då man lätt kan få skavsår från början innan man gått in dem. Tyvärr har jag reumatism i knäet ikväll så jag har lite svårt att gå, springa är helt uteslutet.

För övrigt är jag ledig fredag, lördag och söndag och det känns fantastiskt skönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: